ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


 Αν δεν είσαι εβραίος, δεν φοράς σκουφάκι! Ο Παπούλιας είναι από καταγωγής εβραίος, κι ο Μητσοτάκης είναι, ο Παπανδρέου είναι, ο Σαμαράς είναι εβραίος, το γένος Μπενάκη. Όλοι αυτοί έχουνε αλλάξει τα ονόματά τους. Και δεν τα λέω εγώ αυτά, είναι ιστορικά στοιχεία.  Δεν τα λέμε για να προσβάλλεις κάποιον. Ο Μητσοτάκης ας πούμε, η οικογένεια του είναι από τη Μάνη. Εβραίος πάλι. Λεγόταν Ανδρεάδης, πήγε στην Κρήτη, κι έγινε Μητσοτάκης. Έχουμε όλο το γενεαλογικό δέντρο του καθένα, και δεν γίνεται να κρύβεσαι πίσω από ελληνικά ονόματα. Κι ο Τσίπρας είναι χαζαρομογγόλικης καταγωγής. Ονομάτισε το παιδί του σε συναγωγή. Αυτοί δεν έχουνε θεό. Και λες κι όταν τους λες εβραίους το αρνούνται;

 Αν εμείς για παράδειγμα φορούσαμε ένα καπέλο, θα το είχαμε ως προσβολή να έρθει στην Ελλάδα και να το φορέσει ένας εβραίος. Είναι σα να ντύσεις σαμάνο έναν παπά. Απαγορεύεται, δε γίνεται. Ο καθένας έχει τη δική του ενδυμασία και προσβάλλεται να φορέσει του άλλου. Δηλαδή αν πας εσύ στο Τελ Αβίβ, θα φορέσεις σκουφάκι; Εμείς δηλαδή πρέπει να τους υποχρεώσουμε να φορέσουν περικεφαλαία; Δεν γίνεται.

Η αλλαγή λοιπόν των ονομάτων τους με ελληνικά, είναι για να σε παραπλανήσουνε πως είναι Έλληνες. Γι’ αυτο έχω πει ότι το να έχεις ελληνικό διαβατήριο, δεν σημαίνει ότι είσαι και Ελληνας. Σήμερα λοιπόν, οι εβραίοι διαχειριστές μας, που μου λένε ότι εγώ είμαι ρατσιστής, αυτοί είναι ρατσιστές απέναντι σε μένα. Γιατί είμαι τόσο παγκοσμιοποιητής, που αγκάλιασα τους πάντες, εκτός από καθάρματα που κάνουν κακό στον ελληνισμό. Διότι αυτοί πειράξανε εμένα, κι όχι εγώ αυτούς.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ, ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

 




Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια